Наш магазин надає гарантію на відповідність товару заявленим характеристикам та оригінальності продукції. На основі цих гарантій покупець має право на повернення, якщо товар не відповідає цим вимогам.

На жаль, навіть найвідоміші бренди не застраховані від збою на виробництві. Якщо ви знайдете брак, повідомте нам. Наш менеджер запропонує можливі вирішення конкретної ситуації.

Гарантія не є природною втратою технічних, фізичних і візуальних характеристик!

Магазин не несе відповідальність за роботу служби доставки. Гарантія цілісності упаковки/товару при транспортуванні забезпечується службою доставки. Отримуючи замовлення, обов'язково перевіряйте наявність, цілісність та комплектацію товару. В іншому випадку довести, що товар було пошкоджено саме під час доставки, практично неможливо.

Будь ласка, обов'язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару. При зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкоджень під час розпакування та використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника та документ, що підтверджує придбання товару у нас.

ПОВЕРНЕННЯ

Відповідно до ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів» споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Та існує перелік товарів, які не можна повернути. До Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)належать продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни. Обміну та поверненню не підлягають також деякі непродовольчі товари:

  • парфюмерно-косметичні вироби
  • апарати для гоління
  • помазки для гоління
  • розчіски, гребенці та щітки масажні
  • рукавички
  • товари в аерозольній упаковці
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).


Повернення коштів під час обміну чи повернення товару відбувається у формі, за допомогою якої було здійснено купівлю товару (готівка або перерахунок) протягом 7 календарних днів з моменту підтвердження повернення або обміну.

Прохання: не повертайте нам продукцію, якою ви користувалися, а також, якщо немає аргументованих причин для обміну або повернення. У всіх інших випадках ми намагатимемося допомогти швидко і легко оформити обмін або повернення.